[linux-network] redhat 6.0 ve adsl

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 21:13:22 EEST

      Arkadaslar , aranizda redhat 6.0 i server yapan ve ayni zamanda bu serveri adsl ile internete cikabilen var mi? Cunku ben redhat 6.0 da adsl config edemedim. redhat 7.1 de ozellikle startx de adsl config var cok basit bir sekilde yapabiliyorum. Ama 6.0 da yapamiyorum. Ęki adet ethernet karti var makinada .. Ben hem redhat kurdugum pc ile adsl interneti dagitmak hemde server olarak internetee yayin yapmak istiyorum ayni makina ile.. Sanirim adsl modemi bridge ayarlamam gerekiyormus....

       Kullandigim sistem redhat 6.0 128 k adsl baglantisi ve corecess marka ethernet adsl modem......

         Saygilar.... Kolay gelsin!