[linux-network] Re: adsl

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 16:10:05 EEST

    On Tue, 2003-07-01 at 15:52, Enver ALTIN wrote:

    > Hayir, bu anlama gelmiyor. Isterseniz deneyebilirsiniz. Daha iyisi,
    > adsl-setup sirasinda eger isterseniz bu baglantiyi demand-link olarak da
    > tanimlayabilirdiniz.

    Zaten ben de oyle yaptim. Once hangi eth interface oldugunu verdim,
    sonra ttnet username'i ve password'unu verdim. Daha sonra bu on-demand
    mi olsun, yoksa surekli acik mi olsun dedi, surekli acik olsun dedim.
    user kullanabilsin mi dedi, kullanabilsin dedim. Firewall rule
    istermisin dedi, hayir dedim. Acilista calissin mi dedi, evet dedim.
    Ancak tahmin ettigim kadari ile /etc/sysconfig/network-scripts dizininde
    ifcfg-ppp0 isimli bir dosya yaratmasi gerekirken, ifcfg- isimli bir
    dosya yaratti.

    Surem kisitli oldugundan cok fazla bakamadim ancak yanilmiyorsam hat
    kesildiginde pppd /ect/hotplug/net.agent ile ilgili bir hata verdi
    loglarda. Bu yuzden sordum ben de..

    Kolay gelsin.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>