[linux-network] Re: Frame Relay Hat

---------

From: Emil (unlusoy@kablonet.com.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 11:57:53 EEST

    Bunun araştırmasını 2-3 sene evelde yapmıştım
    cisco yada alien telesis farketmiyor
    adaptorün ise ethernet yada parallel/seri porta çevireni mevcut
    bu adaptörü frame relay modem ithalatçılarından temin edebiliyorsun genelikle birer tane ellerinde bulunduruyorlar ama tavsiye etmiyorlar
    linux konusunda tam prof değilim dlci yi nasıl haledilecek onu bilmiyorum