[linux-network] mozilla türkçeleştirme

---------

From: diogenes_of_sinope (caymaz@bagimlilik.net)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:12:33 EEST

    Mozilla'yı kaldırmadan türkçeleştirebilirsiniz.

    Edit -------> Preferences ---------> Appearance ------------>
    Languages/Contents menüsüne girdiğinizde göreceksiniz.

    Orada Download More diye bi seçenek var. Sizi Mozilla nın yerelleştirme
    dosyalarının olduğu sayfaya gönderecek.
    Orada kullandığınız sürüm numarasına uyun paketi seçin. Kendisi kurmaya
    başlıyor. Sonra yine preference menüsünde dil olarak türkçeyi seçin.
    Mozillayı tekrar başlatın.