[linux-network] Re: (no subject)

From: Sinan Bayraktar (bayraktars@turcom.com.tr)
Date: Thu 30 Jan 2003 - 12:04:22 EET

fxs ses kartinda çevir sesini cihazin kendisi üretir .Linux üzerinede karti
taktiginiz zaman çevir sesi verecek mi?Linux üzerinde çalisabilen üretilmis
böyle bir kart var mi bilmiyorum .ama zaten bu voip gatewayler çok ucuz
cihazlardir.Yani cisco nun fxs fiyatlarina denk geliyor diyebiliriz.Ama
illaki ben linux üzerinde çalisan bir kart istiyorum diyorsaniz arastirmaniz
gerekiyor.Belki uzakdogulular böyle birsey yapmistir.Yapsalar bile
sikistirma algoritmasi gibi uygulamalar için linuxta çalisan yazilim
yazmalari gerekecektir.Kart fiyati arti yazilim zaten voip gatewaylerle ayni
fiyata gelecektir.
Sinan BAYRAKDAR
* : (0212) 359 28 58
* : (0212) 359 29 30