[linux-network] [linux-network] ders notları

From: Berkan ATAKAN (berkan@prizmaajans.com)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 22:17:16 EET

network
network güvenliği
işletim sistemleri
alternatif sistemler
linux un tarihçesi
bilgisayarın tarihçesi
virusler ve tarihçesi
hacker nedir tarihçesi ve önemli hack olayları
ve diğer dökümanlar

hakkında eğitim seminerlerinde kullanılmak üzere ders yazıları hazırlıyorum
elinizdeki dökümanları bana ulaştırırsanız sevinirim.

Notlar bittikten sonra özellikle bu konu hakkında bir domain altında
toplanarak free olarak dağıtılacaktır.

konu hakkında elinde döküman olanların lütfen admin@prizmaajans.com adresine
göndermelerini ve ilgili site linklerini göndermelerini rica ederim

not: ders başlıkları ile ilgili aklınıza başka bir konu gelirse lütfen
gönderin

şu andaki mevcut kaynak kitap olarak basılırsa a4 kağıda 1200 sayfaya
ulaştı. bilginize
herkezden destek bekliyorum.

Saygılarımla
Berkan ATAKAN