[linux-network] Panda Antivirus + Qmail

From: Salih Giray (salih.giray@gelecek.com.tr)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 16:10:52 EET

Merhabalar,

Qinstall ile Qmail'i ve uzerine Panda'nin Qmail icin olan antivirus
programini kurdum. Mail gonderirken su hatayi aliyorum:

bin/qmail-queue: error while loading shared libraries: libpavdll_qm.so:
failed to map segment from shared object: Cannot allocate memory

Surum uyusmazliklarindan dolayi olabilir diye dusundum ama herhangi bir
sey bulamadim. Ayrica elimizde antivirus'un daha eski bir surumu de yok.
Yani baska bir surumu de deneyemem ne yazik ki.

Sebebi hakkinda bilgisi olan var midir?

Iyi calismalar...