[linux-network] Re: Ynt: nameserver

From: Davut Topcan (davut@karadenizholding.com)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 18:04:59 EET

23 Jan 2003 17:57 EET tarihinde yazmışsınız:

Merhaba,

> Şu "serverda dns olsa bile kayitli değilse bulunamaz" dediğiniz yerde şunu
> sormak istiyorum:
> Sayın Yusuf beyin gönderdiği:
> IN A ipadresi
> IN NS ns.senindomainin.com.
> ns IN A ipadresi
>
> satırlarını bind'in confuna eklediğimde dns kayıtlı olmuş olacakmı? Yoksa bu
Birincisi bu satirlar bind'in conf'una yazilmaz, bir dosya ile include edilir.
> kayıttan kastettiğiniz olay nedir?
Kayittan kasdedilen olayda su senin domain.com diye bir adresin varsa bu adresin ".com" lu adresleri tutan veri tabaninda kayitli olmalidir.
benim bildilgim kadari ile bu "network solution" du.
ben browserime www.senindomain.com dedigimde bunu gidip soracak ip sini alacak ve senin web serverina baglanacak.
DT