[linux-network] Re: Gentoo Semineri

From: S.Çaglar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 14:37:11 EET

Selamlar;

    Kesinlikle bunu bir eleştiriye cevap yada eleştiri olarak algılamayın bir tartışma yaratmak amacınıda gütmüyorum.Ama taaa seminerin başlangıcında core.gen.tr ekibi bu kurulumun başlangıç düzey kullanıcıya ek hitap etdemiğini onların redhat,mandrake gibi daha kullanıcı dostu olan sürümleri kullanmalarını önerdi.Ama ben gentoo yu daha çok bilgisayarıyla zaman geçirmeyi seven onunla oynamaktan zevk alanların linux u diye düşünüyodum.Dünde öyle olduğunu anlatmaya çalıştırlar ki bencede gayet başarılıydılar.Bir penguen karşısında console dan console atlaan birini görünce heyecanlanıyor diye düşünüyorum.Tekrar core.gen.tr nin eline sağlık :)

Saygılar
S.Çağlar Onur - Tübitak
Avrupa Birliği Altıncı Çerçeve Programı
web: http://www.fp6.org.tr/