[linux-network] Re: iptables ve SSL

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 20 Jan 2003 - 17:15:10 EET

On Mon, 2003-01-20 at 16:43, Deniz CEVIK wrote:
> ba=FElatt=FD=F0=FDn=FD d=FC=FE=FCn=FCrsek, uygulama o session i=E7in bund=
an sonraki
> ba=F0lant=FDlar=FDda ayn=FD IP adresinden bekleyecektir. E=F0er IP tables=
 her paket
> =E7=FDkt=FD=F0=FDnda (reply paketleri) farkl=FD bir IP adresine NAT ediyo=
r ise uygulama
> o IP'den bir cevap beklemedi=F0i i=E7in ba=F0lant=FD do=F0al olarak kopuy=
or olabilir.

Hic bir NAT cihazinin bunu yapacagini zannetmiyorum zaten. Olsa, TCP
baglantilari kurulamaz; gectim uygulamadan... :)

Sorun HTTP istemlerinin tek bir baglanti uzerinden gitmemesi. Teleweb
kullanmiyorum, SSL kullaniyorlarsa tek baglanti da kullaniliyor olabilir
(SSL-Connect yontemi ile)...

selamlar.
--=20
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379 Fax: +90 312 2103333
http://www.dayioglu.net ICQ UIN: 72276975