[linux-network] kablonet ve net paylaşımı

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Fri 17 Jan 2003 - 08:00:13 EET

Selam,
Şu anda network'üm ve paylaşımmım kesintisiz çalışıyor. Fakat pek sorunsuz diyemiyorum. iptables -t nat - A POSTROUTING -j MASQUERADE ve iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE ikisini ayrı ayrı denedim. Genelde tek client oluyor ve kablomodem'i direk üzerine bağlayınca beklemediğim bir fark oluşuyor hızda. Bunu nasıl düzeltebilirim? Yukardaki kurallar yerine iptables -t nat -A POSTROUTING -i eth0 -j MASQUERADE daha mı iyi olur?