[linux-network] Re: Tv Kartı Paylaşımı?

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 17:26:02 EET

merhaba;
birkac hafta once ayni soruyu ben de sormustum, isim hatirlamiyorum ama birisi export DISPLAY ile xawtv'yi kandirabilecegimi dusundugunu soylemisti, ben beceremedim acikcasi fazla da ugrasmadim ama aslinda bu isi yapan bir program buldum,http://www.videolan.org/ bu adresi biraz inceleyin, ben de ugrasiyorum vakit buldukca, eger halledebilirseniz paylasin lutfen :)

bu sitede bir client bir de server yazilimi var, server'i tabi ki tv karti takili makinede calistirip yayini ag'a yayiyosunuz, sonra hemen hemen her platform icin yazilmis olan client'lardan size gore olani cekip terminallerden birine kuruyosunuz ve yayini aliyosunuz.

ama ben henuz basaramadim :)

iyi calismalar...

--
MustafaOgun