[linux-network] WAN Kartları

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 20 Feb 2003 - 09:43:45 EET

    Sangomayı malesef ebay den aldım.Türkiyede satışı yok varsada bilmiyorum.
    Cihazı ilk w2k test ettim.Driverları yükleyince gayet normal çalıştı.
    Daha sonra LRP 2.9 test ettim ordada gayet güzel çalıştı.Sanırım diğer
    dağıtımlarda da çalışır.
    Ama LRP ler sadece route olarak tasarlandığı için kullanımı kolay.
    P166 ve üzeri 64ram HDDsiz bir makine iş görüyor.

    İyi Çalışmalar