[linux-network] Re: iptables routing

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 19 Feb 2003 - 16:52:57 EET

    Selam
    Bunu yazdığınız zaman size hata vermesi lazım. POSTROUTING de DNAT
    yapamassınız PREROUTING ile yapmanız lazım Örneğin

    iptables -t nat -A PREROUTING -d gercek_ip -i ethX -j DNAT --to
    sirket_ici_ip

    ethX internete bakan interface.

    POSTROUTING ile Source NAT yapabilirsiniz. Yani Landaki bilgisayarların
    dışarıya gerçek ip lerle çıkmasını sağlayabilirsiniz.
    Kolay gelsin.