[linux-network] Re: dhcpd

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Wed 19 Feb 2003 - 10:09:32 EET

    Evet bu dogru.Bunun icin yeni bir subnet tanimlamali ve router-adress,
    gateway, DNS-adress gibi bilgileri bu subnet icin girmelisiniz.

    http://web.ttnet.net.tr/taskiran54/linux/DHCP.sxi[1] daha detayli bilgiyi
    burada bulabilirsiniz.

    Afşin TAŞKIRAN >From: "Latife ZEYTINELI" >Reply-To:
    linux-network@linux.org.tr >To: >Subject: [linux-network] dhcpd >Date: Wed,
    19 Feb 2003 10:05:31 +0200 >>merhaba >dhcp server kullanıyorum ama baska
    kampustede bunu kullanmak istiyorum. >diger kampuste yeni server kurmak
    yerine bu router konfigurasyonuyla oluyormus. >ama nasıl bilmiyorum. >router
    ayarlamalarını ayrıntılı olarak acıklarsanız sevinirim. >kolay gelsin

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection[2] with MSN 8.

    --- Links ---
       1 http://web.ttnet.net.tr/taskiran54/linux/DHCP.sxi
       2 http://g.msn.com/8HMUEN/2734