[linux-network] Web İstatistik - Analog

From: Ahmet SAVAŞ (ahmet_savas@yahoo.com)
Date: Fri 07 Feb 2003 - 09:56:22 EET

Sitedeki istatistikleri görmek için analog kurdum. ama anladığım kadarıyla
sadece geçerli log dosyasına bakarak istatistik çıkarıyor. ben hergün log
dosyasını rotate ediyorum. ama istatistiklerin kümülatif olarak artmasını
istiyorum. hergün yeniden sıfırlanmaması lazım. ne yapmam gerekiyor acaba?
Sistem: Redhat 7.3 - Apache - Analog 5.31

Ahmet SAVAŞ