[linux-network] yavaslik

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 03 Feb 2003 - 17:30:29 EET

Merhaba,

Son 1-2 haftadir kablo.net ve bazi ISS'lerin yurtdisi
baglantilarinin cok yavas oldugunu dusunuyorum.
Zaten dun geceki kesintiyi de yine ben yazmistim.

Bu yavaslik oyle ki, eskiden kablo.net ile yurtdisindan
iso indirirken 14-15 kb/s'yi rahat gorurdum. Ayrica
isyerindeki network vasitasiyla 50 kb/s da yapabilmekteydim.

Ancak su aralar evden en fazla 7-8 kb/s, isyerinden de
12-13 kb/s yapabiliyorum.

Degisik mirrorlar, degisik siteler, herseyi degistirmeyi
denedim. Ulak.net uzerinden yine cok hizli download
yapabiliyorum. Isyeri ile kablo arasinda da yine
yuksek hizlara cikabiliyorum.

Bu konudaki tespitlerimi paylasmak istedim.
Cok can s=FDk=FDyor :))

Saygilar.