[linux-network] gated

From: Genco YILMAZ (genco@tr.net)
Date: Mon 03 Feb 2003 - 04:47:20 EET

selam,

omurgaya (internete) baglantiyi farkli iki cikis noktasiyla saglayan ve
uzerinde gated calisan bi linux server var.Gated aldigi BGP bilgisiyle
gerekli yonlendirmeyi yapiyor.Fakat bazi network lerin gated dan gelen bilgi
yerine diger cikis noktasindan WAN'a cikmasini istiyorum.
Bunu iproute2 yapiyor.istedigim network u ikinci hattan cikartiyorum.Fakat
benim giden paketlerim BGP deki bilgiyi kullanip
diger taraftan geri geliyor.simetrik routing yapmak istiyorum.Bunu gated a
anlatabilir miyim.Sadece istedigim network icin
anonslarini benim istedigim yere yapsin.Bu hayal mi yoksa
gerceklestirilebilir mi?

tesekkurler

---