[linux-network] RedHat9 Turkce Karakter

---------

From: Serkan AKSU (aksu@karaelmas.edu.tr)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 10:25:13 EST

    merhaba arkadaslar.
    Benim birseyi merak ediyorum. RedHat 9 kurulu ve Ingilizce. Dolayisiyle turkce karakterleri ve windows partitionundaki turkce dosya isimlerini tanimiyor. Eger RedHat'i Turkcelestirisem ne gibi sorunlarla karsilasirim. Daha cnce httpd'yi calistiramamistim ama bu sorunu cozdum. Baska ciddi sorunlari var mi?