[linux-network] Re: BIND ayarlari

---------

From: Serkan AKSU (aksu@karaelmas.edu.tr)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 08:28:48 EST

    Serdar Usta.
    Gene ayni cevabi aliyorum. Kafayi yemek uzereyim.
    aksu.com yerel agda bir domain ve serkan bu domain uzerindeki DNS sunucu ve
    IP numarasi 192.168.1.10
    Nerde hata yapiyorum anlamadim. Dosyalarin son halini gonderiyorum.

    /etc/named.conf
    options {
     directory "/var/named";
     allow-query { any; };
     recursion no;
     query-source address * port 53;
    };

    include "/etc/rndc.key";

    zone "." IN {
     type hint;
     file "named.ca";
    };

    zone "0.0.127.in-addr.arpa" IN {
     type master;
     file "named.local";
    };

    zone "localhost" IN {
     type master;
     file "localhost.zone";
    };

    zone "aksu.com" IN {
     type master;
     file "aksu.zone";
    };

    --------
    /var/named/aksu.zone
    $TTL 86400
    aksu.com SOA serkan.aksu.com. root.aksu.com.(
         2003122606 ; serial
         28800 ; refresh
         7200 ; retry
         604800 ; expiry