[linux-network] Qmail antivirus + spam korumasi.

---------

From: Cagri Ersen (cagrie@prizma.com)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 04:43:19 EST

     Merhabalar,

    Uzerinde 100'lerce domain bulunan Red Hat 9.0 qmail server'ima guvenlik icin
    antivirus ve spam yazilimi kurmak istiyorum.
    Ancak daha once buna benzer bir sey yapmadigim icin hangi yazilim guvenilir
    ve performanslidir bilemiyorum.

    Bu konuda deneyimi olan arkadaslardan yardim rica ediyorum.

     Simdiden tesekkurler.