[linux-network] Re: lutfen acil yardim

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 17:50:01 EST

    On Tue, 2003-12-23 at 00:45, Zafer BAHADIR wrote:
    > ok. =20
    >
    > dogru soyluyorsunuz. :)

    :)

    > arakadasin durumu proxy + masq olayi gibi gorunuyor. dogru kurulum yapildiy=
    > sa=20
    > calisacaktir. =20
    >
    > oncelikel squid kullaniyorsa dogru kuruldumu? ve masq yapiliyormu ogrenmek=
    > =20
    > gerekiyor. yoksa yardim etmek uzun surebilir. =20
    > hangi asamada oldugunu bilsek.
    > =20

    Yani falciliktan siz de sikayetcisiniz benim gibi ;) Hazir baslamisken
    devam edeyim. Bana gore de daha proxy veya masq'a gelememis gibi
    geliyor. Suse uzerinden de internete cikamadigini soyluyor. Sanirim
    ping'i ya da telnet'i falan denemistir. Ama bundan sonra fikir
    yurutmenin pek anlami yok, tek care kendisini yeterince ifade etmesi.

    Kolay gelsin.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar