[linux-network] Re: lutfen acil yardim

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 17:07:45 EST

    On Mon, 2003-12-22 at 23:49, esmeryak wrote:
    > merhaba
    > yeni adsl 2 mbit baglanti aldim
    > modemide tavsiye ettikleri gibi zyxel("zyxel 650r-31 over post") aldim
    > fakat bir turlu adsl uzerinden baglantı yapamadım normalde winxp de
    > deniyorum mukemmel bir baglanti ama suse 8.2 de ne baglanabildim nede
    > baglantimi paylastirabildim bilgisi olanlar lutfen acil yardim
    > tesekkur ederim
    Yardim alabilmek icin biraz daha fazla bilgi vermeniz lazim. Ne
    yaptiniz, hangi asamaya geldiniz, neleri denediniz de olmadi? Eger
    linux'un modeme bakan ethernet karti ip'yi dhcp'den aliyorsa ve modemin
    dhcp server'i calisiyorsa problemsiz baglanmaniz lazim (linux
    uzerinden). Yok eger boyle degilse yani linux ip'yi statik aliyorsa, bu
    takdirde modemin ethernet interface ile ayni networkde olacak sekilde
    bir IP adresi atayin. Bunlarla da yapamazsaniz, daha fazla bilgi verin
    ki falcilik yapmadan size yardimci olabilelim.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar