[linux-network] Fiber'le 100 m/bit'in Uzerinde Erisim Yapabilirmiyim

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 11:05:20 EST

    Iyi Gunler Linuxdaslarim
    Bir internet cafe isletmecisiyim cafemin alt katina 20 adet daha pc almayi
    dusunuyorum ama network erisimimi cat5 kablolari ile degilde fiber veya 100
    m/bit'in uzerine cikacabilecek bir network sistemi yapmak istiyorum bu konuda
    bana yardimci olabilirseniz tesekur ederim

    Iyi Calismalar..

    Sevgi ve Saygilar