[linux-network] Re: as400 bağlantısı

---------

From: ozcan kutlu (okutlu@ormo.com.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 13:32:23 EST

    Merhabalar ,

    grupta AS/400 ve Linux ikilisini kullanan yok galiba bende bazı sorulara
    cevap alamamıştım.

    tn5250J paketi var open source
     java 1.4 ü kurmalısınız
    as/400 den spool 'ları çekmek ister iseniz as/400 deki jt400.jar file'ini
    tn5250J'nin lib directory sine copyalamanız gerekir
    gui arayüzü var mouse destekli çalışıyor
    isterseniz windows tada çalışan paketi var

    google'dan aratır iseniz kolayca bulabilirsiniz

    Saygılar,

    Özcan KUTLU