[linux-network] IPTABLES YASAKLAR

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 10:21:27 EST

    Merhaba Linuxdaslarim
    Ben sistemimde mandrake 9.1 kullaniyorum. 20 pc'li bir cafem var squid ve
    iptables var uzerinde benim istedigim olay iptables ile mesela ftp'yi aninda
    yasaklamak veya istedigim bir web sitesine aninda erisimi kesmek istiyorum
    Bununla ilgili komutlari alabilirmiyim

    ornek olarak www.yahoo.com'a girmelerini istemiyorum o anlik sadece ve alttaki
    zinciri tanimliyorum ama olmuyor yanlisimi duzeltirmisiniz..
    iptables -t OUTPUT -p tcp -s 192.168.1.0/24 -p tcp -d www.yahoo.com -j DROP

    veya istedigim portu sadece numarasini yazarak nasil o an yasaklarim .
    Tesekurler
    Saygi ve Sevgiler