[linux-network] Re: Win9x & 2K uzak bağlantı bağlantı

---------

From: Yakup TASKENT (yakup@tyh.com.tr)
Date: Sat 13 Dec 2003 - 02:26:48 EST

    izmir-istanbul arasi 64Kbit dolayisiyla yavas.. 10mbit 1024x768 sorunsuz =
    kullaniyorum demisin bunu neyle karsilatirarak boyle bir sonuca vardin =
    ogrene bilirmiyim. Cunku ben Windows tabanlida olmak uzere bir cok prg =
    denedim cogu yavas local netwotkte bile. Simdiye kadar kullandigin en =
    hizli ve performasnli prg Windows tabanli calisan sporxy programi. =
    Onunda Linux versiyonunu bulamadim. O yuzden vnc ye alternatif ariyorum.

    iyi =E7al=FD=FEmalar
    Yakup