[linux-network] Re: ISDN baglantisi

---------

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Fri 12 Dec 2003 - 15:22:53 EST

    merhaba,
    evet DHCP seklinde degilde her makinaya sabit bir ip vererek islemimi yapmak
    istiyorum. kullnilan ISDN modem ayni zamanda yonlendirici ve tum makinalara
    ip leri dinamik olarak ve diger makinalara internete cikis imkani vermekte.
    benim yapmak istedigim ise interneti redhat ile alip sadece redhat uzerinden
    kuracagim proxy, firewall, vs. ile daha guvenli bir hale getirebilmek. bunun
    icin yapilmasi gereken network ayarlari ne olabilir veya nasil olabilir...?

    tesekkurler.

    necip.

    >selamlar,
    >ISDN modem ile 2-3 saniyelik ilk baglanti asamasindan sonra baglantinizi
    >saglarsiniz hocam.
    >Bunu redhat sisteme cevirmek istedim derken modem uzerindeki dhcp ve
    >yonlendirme isini mi redhat a cekmek istediniz.
    >Modem ayni zamanda bir yonlendirici mi ? yani kendi basina ag gecidi
    >olarak gorev yapip icerdeki cihazlara cikis mi sagliyor ?
    >biraz aydinlatirsaniz.
    >kolay gelsin
    >

    >--
    >Genco YILMAZ
    >http://genco.gen.tr

> [...]

    MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*