[linux-network] Re: Win9x & 2K uzak bağlantı bağlantı

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 08:24:36 EST

    On Thu, 2003-12-11 at 15:19, Yakup TASKENT wrote:
    > Vnc cok yavas baksa alternatif var mi?
    Eski bir VNC surumu kullaniyor olabilirsiniz, daha yeni birsey (4.0 beta
    serisinden birseyler) deneyin. Ayrica baglanmadan once VNC Viewer
    options'da renk derinligini 8bit olarak secerseniz cok daha hizli
    olacaktir.

    Bunun disinda, Win2K Terminal Server veya uyumlu RDP sunucular icin
    rdesktop kullanabilirsiniz.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part