[linux-network] Re: ISDN baglantisi

---------

From: genco yilmaz (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 04:59:26 EST

    selamlar,
    ISDN modem ile 2-3 saniyelik ilk baglanti asamasindan sonra baglantinizi
    saglarsiniz hocam.
    Bunu redhat sisteme cevirmek istedim derken modem uzerindeki dhcp ve
    yonlendirme isini mi redhat a cekmek istediniz.
    Modem ayni zamanda bir yonlendirici mi ? yani kendi basina ag gecidi
    olarak gorev yapip icerdeki cihazlara cikis mi sagliyor ?
    biraz aydinlatirsaniz.
    kolay gelsin

    --
    Genco YILMAZ