[linux-network] TUBITAK Teknoloji Odullerinde Linux

---------

From: Derya Sezen (funky@gsu.linux.org.tr)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 17:26:24 EST

    TUBITAK Eliar AR&GE altinda yuruttugumuz "Embedded Linux Batch
    Controller" projesi bugun gerceklesmis olan "TUBITAK Teknoloji Odulleri"
    t=F6reninde Basari Odulunu almistir.

    Tekstil Sektorune hizmet veren bu Batch Controller dunyada "Linux
    altindaki tek" boyama makinasini kontrol eden cihaz olmakla birlikte,
    T=FCrkiye'de, bu sektorde "Windows CE" altinda cozumler sunan yabanci
    rakiplere karsi pazar ustunlugune sahiptir.=20

    Cihaz hakk=FDnda ilgili sayfaya
    http://www.eliar.com/default.php?lang=3Deng&a0=3D3&a1=3D6
    dan ula=FE=FDlabilinir.

    =C7ok ya=FEa Linux:)