[linux-network] Re: Evolution Sorunu ?

---------

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Tue 09 Dec 2003 - 05:30:42 EST

    merhaba

    bu konu dropline gnome forumlarinda tartisilmisti,
    denemediniz mi acaba orada onerilen basit hileyi?

    /etc/hosts dosyanizda commentler dahil, bosluklu satirlar dahil, her
    satiri yok edin, sadece ip numaralari kalsin

    buyrun bu mesaji evolution 'la attim, dropline'dan ilk guncelledigimde
    ben de postalari alabiliyodum ama gonderemiyodum hic bir posta.

    --
    MustafaOgun
    Istanbul ,TR