[linux-network] Evolution Sorunu ?

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Sat 06 Dec 2003 - 09:09:25 EST

    dropline la beraber gelen evolution u kullanayim dedim ama
    smtp den mail gonderirken sorun yasamaya basladim

    hata mesaji olarak shu donuyor

    Error while performing operation:
    RCPT TO <gondermeye@calistigim.adres> failed: Command not implemented

    SMTP AUTH kullaniyorum ...
    Mozilla Mail de ve webmail de bu sorun ortaya cikmiyor
    sadece evolution da bu sorun denk gelior

    sizce neden oolabilir??
    1.4.5 ve 1.4.4 version larini da denedim ama
    ise yaramadi yine ayni sorunu yasadim

    POP tan mail leri sorunsuz bir sekilde aliyor
    Yalniz mail gponderemiyorum ...
    Sunucu ile ilgili bir sorun degil ondan eminim evolution bir seylerden kIl
    kapiyor ama anlayamadim ...
    Cozumu olan varsa simdiden tesekkur ederim