[linux-network] IPTABLES Sorun

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Fri 05 Dec 2003 - 12:42:27 EST

    benim sistemimde squid ve iptables var mandrake 9.1 kullaniyorum amacim
    ise web erisimlerimi 3128 uzerinden cikarak yapmak client'llerimin diger
    uygulamalarda ise yani mirc msn icq vs.. bunlarada proxy hic karismasin
    direkt olarak iptables devreye girsin. bunu yapamadim gitti . bana
    bununla ilgili bir iptables scprit yazarsaniz sevinirim.
    network ozellikler...: 192.168.1.1/255.255.255.0 <<<<-------- Ana
    makina basliyor diger client'lerim bunu takip ediyor

    Modem kullaniyorum..: ppp0
    ethernet karti................: eth0