[linux-network] Re: Squid ve IPtables

---------

From: Ugur Koc (return1997@hotmail.com)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 12:00:20 EST

    Selamlar.
    Sizin sorunuzu tam anlayamadım bana networkunuz hakkinda daha detayli bilgi
    yazarsaniz ve eger (sorunuzu benimki ile ayni degilse yardimci olabilirim
    sanirim)

      Mesela Squid ve Firewall ayni makinedemi.
      Pdc Varmi
      dns server varmi
      local aginiz ne

    bunun gibi kendi networkunuzden bahsederseniz daha detayli sanirim yardimci
    olabilirim

    cunku squid ve iptables konularinda baya bi gelistirdim kendimibu sorunu
    cozmeye ugrasirken.

    Kolay Gelsin

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.