[linux-network] iptables ve squid olmuyor

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Mon 01 Dec 2003 - 15:41:35 EST

    =DDyi gunler veya iyi aksamlar linux kullanan sevgili dostlarim
    mandrake 9.1 kullaniyorum ve sistemde squid kurulu yalniz bu ise oyle inat=
    =20
    ettim iptables'dan bir turlu client'lere mirc ve messanger uygulamalarini=20
    dagitamiyorum herkezin izledigi standart tanimlamayi yapiyorum

    iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp+ -j MASQUERADE

    ama bir turlu olmuyor gercekten cok s=FDk=FDl=FDyorum bu i=FEe iyi calismal=
    ar dilerim