[linux-network] Ag Qzerinden?= internet

---------

From: Eyup KAVCI (ekavci@anlasotomasyon.com)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 21:05:40 EDT

    Selamlar

        Sistemimizde internete kablo net e bagli bir 2000 server üzerinden
    internete çikiyoruz. Isletim sisteminde ethernete sabit bir ip atamasi
    yaptim. Diger pc leride pingleyebilmeme ragmen. Interneti kullanamiyorum.
    Internet isteklerini bir ag geçidine yönlendirip birde dns adreslerini
    atayabilecegim bir bölüm bulamadim. Bunun için ne tür ayarlar yapmam
    gerekiyor.

    Ilginize simdiden tesekkürler.

    Suse 7.1 Kernel 2.2.18