[linux-network] Re: adsl

---------

From: Burak Cifter (bcifter@sis.com.tr)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 09:52:22 EEST

    Turk Telekom onayl=FD olan sadece iki modem var zaten
    ZyXEL ve Alcatel
    Bu ikisi de gayet kaliteli
    ZyXEL'in hem router/modem olup direk network'e adapte edebileceginiz
    =FCr=FCn=FC de,USB ile bilgisayar=FDn=FDza baglayabileceginiz bireysel =
    kullan=FDc=FD
    =FCr=FCn=FC de mevcut.Fiyat=FD Alcatel'den daha ucuz olmas=FD =
    laz=FDm(Alcatel
    fiyat=FDn=FD bilemiyorum net olarak)
    ZyXEL'in de router/modem olan surumunde (haliyle) bir yaz=FDl=FDma
    ihtiyac=FDn=FDz olmuyor.Kendi uzerinde firewall,port
    fitler,NAT,web/telnet/CONSOL arabirimleri ile yonetim gibi ozellikleri
    var.IP Aliasing ile ag uzerinde sanal bir subnet olusturma imkani
    sagliyor. =DDki urunu de kullandim ikisinden de gayet memnunum herhangi
    bir sorun yasamadim.
    Crosess'e gelince..Adana'da 4 firmadan bu modemi kaldirdim(birisinde
    firma sahibi modemi duvara firlatti). Henuz ondan memnun olan birini
    tanima firsatim olmadi.

    ZyXEL konusunda detayli bilgi isterseniz yardimci olabilirim.
    Kolay gelsin;
    Burak Cifter