[linux-network] Re: Fw: Re: download sorunu (OLDU)

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 21:02:34 EEST

    Selam Devrim

    Oncelikle simdi ve daha oncedeki yardimlarin icinde cok tesekkurler.
    elbeteki bende dokumanlari okuyorum/okumaya calisiyorum ama hic bir zaman=20
    DENEYIM gibisi olmuyor. deneyimlerini bizimle paylasan herkese tesekkurler.

    bu noktada diger acl ile baglantili olan bir acl olusturuyormusuz bunda sim=
    di=20
    ogrendim. (ne kadar az sey biliyormusum) :(

    Iy=FD Calismalar

    Per 21 A=F0u 2003 19:51 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: