[linux-network] mail forwarding

---------

From: Aytan KIZILTAN (aytan@veritim.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 21:10:54 EEST

    Arkadaslar merhaba,
    Lokalde Sendmail çalışan bir Red hat 8 üzerinde .forward ile herhangi birisine dışardan veya içerden gelen mailleri istediğim bir mail hesabına yönlendirebiliyorrum.

    Ama giden mailleri ( örneğin lokaldeki bir kullanıcının dışarıya attığı mail ) ise istediğim mail hesabına yönlendirmeyi başaramadım.

    Bu işlem için sendmail ne tür ayarlar yapmam gerekiyor.Internetten bir türlü bulamıyorum.

    teşekkürler.