[linux-network] Re: squirrel mail icin hangi imap ?

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 20:07:51 EEST

    Selamlar..

    Konuya soyle bakmak lazim. Size harbiden bir IMAP'mi lazim ? Yoksa su
    webmail olayini halledecek kadar bir server yetecek mi ?

    Ben Cyrus'u Exchange yerine koyabilmek icin tercih ediyorum. Bir IMAP
    server olarak olabilecek her seye sahip. Son derece saglam. Gayet iyi
    performans veriyor. Bir ton stres testine soktum gik demedi. Ama kurup
    calistirmayi becerebilirseniz.

    Kisacasi, wu-imap veya courier-imap size 10 kere yetebilir,
    gereksinimleriniz ve zamaniniz fazla degilse.

    Ama gercekten guclu bir IMAP server istiyorsaniz, Cyrus iyi bir
    alternatif. Cluster vs. yapmak, IMAP'i mail serverden ote komple bir
    internet tabanli mesaj/veri paylasim uygulamasi olarak kullanmak
    istiyorsaniz, bilhassa Agir yuk ihtiyaci varsa (10-20K kullanici en az),
    Cyrus iyi bir secim. Ama Bir kac bin kullanici ve WebMail'den okuyup
    okuyup silsinler, POP ilede ceksinler diyorsaniz, hic bulasmayin derim..
    Genede macera iyidir. Sirf kafa kirmak icin bile masanizdaki makinede
    ugrasmaya degecek bir sey.. Mahjong'ta Mum'a Plum aramak veya Solitaire
    oynamaktan bin kere zevkli...

    Saygi ve sevgiler..