[linux-network] Re: squirrel mail icin hangi imap ?

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 19:27:45 EEST

    Selamlar...

    Cyrus'ta calisiyor:

    http://mail.gizemcafe.net

    Ama, Turkce olarak kurmayin sistemi, PHP adam gibi calismiyor.

    Bu arada, asil sorununuz Cyrus'u calistirmak olacaktir. Ben calismamak
    icin bu kadar direnen, bu kadar yok sieve, yok cmu-sasl su bu isteyip
    deli eden ikinci bir sey tanimiyorum. Biz Postfix ve LDAP ile kullandik.
    Ama calisinca da canavar gibi masallah...

    Saygi ve sevgiler..