[linux-network] Re: Qmail Outlook Problemi BULDUMMMMMMMMM

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 14:46:21 EEST

    Selamlar..

    MS'nin her zamanki huyudur, bir seyi yaparken baska seyi bozmak :)))

    Soyle dusunun. Linux (UN*X'ler) siz demeden hic bir sey yapmaz. Siz
    qmail'e bir sey yapmadiginiza, ona bundan sonra sunu ve bunu yap
    demediginize gore qmail'in kendi kendine boyle sapitmasi normal degil.
    Exchange ve Win degil ki bu meret, sapitsin kendi kendine..

    Vakit, kissadan Hisse cikarma vaktidir. Windows cok kolayda Linux zor
    diyenlere..

    Saygi ve sevgiler..
    =20