[linux-network] Re: Istemci tarafinda SSL Sertifikasi

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 08:59:48 EEST

    San=FDr=FDm SSL sertifikas=FD yanl=FD=FE biliniyor.
    Webserver normalde 80. porttan konu=FEur client ile.
    Ancak SSL 443. porttan konu=FEur ve kabaca bu g=F6r=FC=FEmeler =
    sertifikan=FDzdaki
    parametrelerce =FEifrelenir denilebilir.

    Sizin yapmak istedi=F0iniz ise belli bir dijital =F6zelli=F0e sahip
    clientlar=FDn server=FDn 443. portundan konu=FEabilmeleri..

    =DDlk olarak SSL sertifikas=FDn=FD siteniz ile entegre edin.
    Ard=FDndan belli bir algoritma olu=FEturan bi k=FC=E7=FCk programc=FDk =
    yaz=FDn delphi
    ya da Visual Basic ile.=20

    Servera request geldi=F0inde bu algoritmay=FD kontrol etsin. E=F0er =
    tutuyorsa
    ok tutmuyorsa error..