[linux-network] Re: dhcp server

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 09:58:18 EEST

    merhabalar,
    sadece bir tahmin ; eger eth0 tarafindan gelen dns adresini bir degisken
    olarak atayabiliyorsaniz default bir dhcpd.conf dosyasi olusturun (her
    sey ayni sadece dns adresin kisminda dnsadresi yazssin) yeni dns
    inizide $yenidns degiskenine attiginizi dusunsek

    #sed s/dnsadresi/$yenidns/ /etc/dhcpd.conf.default > /etc/dhcpd.conf

    dhcpd islemine HUP gonderin calisir herhalde.

    eger dediklerinizi dogru anladiysam.

    --
    Genco YILMAZ
    gyilmaz@genco.gen.tr