[linux-network] Re: x de program baslatmak

---------

From: S. Serdar Yüksel (ssyuksel@comu.edu.tr)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 16:30:23 EEST

    Merhaba

    Birincisi su - yerine su ile lokalde X11 programi calisti :)

    ikincisi asil sorunumu VNC ile cozdum gibi gorunuyor.

    Serdar hocamin istedikleri komut ciktilarini aldim fakat sonradan gondermekten vazgectim, bu konuda daha fazla basinizi agritmayayim, urgasmaya devam edicem o konuyla daha sonra tekrar rahatsiz ederim.

    cevaplar icin cok tesekkurler..

    Saygilar