[linux-network] Re: x de program baslatmak

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 15:33:31 EEST

    Selamlar..

    X11 icinde bir terminalden mi (xterm, konsole, gterm vs., tamamen grafik
    terminal) yoksa Ctrl+Alt+F1 gibi bir seyle gectiginiz standart
    konsoldami bunlari deniyorsunuz ? Sanirim birincisi olmali.=20

    Basitce sunlari bir deneyebilirmisiniz :

    # xhost +
    # set|grep DISPLAY
    # ssh karsimakine 'set|grep DISPLAY'
    # ssh karsimakine 'set|grep SSH'

    Bu komutlarin ciktilari nedir ?

    ssh cogu dagitimda X11 forward icin ayarlidir. Ama debian bunu kapatmis
    olabilir.=20

    Saygi ve sevgiler..