[linux-network] Re: x de program baslatmak

---------

From: S. Serdar Yüksel (ssyuksel@comu.edu.tr)
Date: Fri 15 Aug 2003 - 14:36:33 EEST

    Merhaba

    Bir de su var :

    > ssh fesmekan.com.tr 'calisacak_program parametresi' &

    bu sekilde redhat ve mandrakede (denediklerim bunlar) X11 programi calistirabilirken debian da calistiramadim. hatta kendi makinemde su - ile root olup root hakki isteyen X11 programlarini bile calistiramamistim. Bunu Debian listesine sordugumda, cevap olarak normal olanin bu oldugunu soylemislerdi.

    Saygilar