[linux-network] Re: Ynt: Re: acil yardim

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Tue 12 Aug 2003 - 21:00:29 EEST

    Selamlar,
    Bu problem RH7.3 te basima geldi ve freeing unused kernel memory :252k freed
     mesajinda sonra kesinlikle açmiyor orada kaliyor.

    Bende 1 nci CD yi taktim ve kök dizini mount ettikten sonra kerneli yeniden
    derlemek sureti ile sorunu çözdüm.
    Sorununuz ile ilgili google da bir arama yapin ve how to lara bir göz atin
    ayrica bug larda bu sorunu yaratabiliyor onu da kontrol etmenizi öneririm.
    Son olarak güncellemeleri günlük olarak takip ederseniz bu sorunu asmis
    olursunuz.
    http://www.baldric.uwo.ca/HOWTO/PARISC-Linux-XC-HOWTO.html bu belge size
    yardimci olur.
    Iyi çalismalar