[linux-network] Re: Network Kurulum Mesafesi

---------

From: Orhan Sumer (sumero@sumero.com)
Date: Tue 12 Aug 2003 - 09:55:19 EEST

    Daha onceki mallerde soylendigi gibi DSL ve kablosuz haberlesme cozumlerdir
    450 mesafede her ikiside calisacak sorun cikarmayacaktir
    burada parantez acmak gerekir kablosuz teknolojilerde dogasindan dolayi
    dis gurultulerden etkilenmekte verimi dusmektedir
    ve ayrica guvenlik probleminide unutmamak gerekit
    yage antenle bir olcuye kadar guvenlik saglanir
    ama bir olcuye kadar

    benim tavsiyem benimde daha once karsilatigimda buldugum cozumu olan F
    X-LX ceviricilerle bu islemini tavsiye ederim
    maliyet acisindan kablosuzudan ucuz
    DSL'den pahali cikacaktir fakat 100 Mbps
    hizina guvenli bir sekilde sahip olacaksiniz
    ustelik sureklilik acisinda performansi en iyisidir

    bu konuda urun aldigim yer www.deponet.com.tr 'dir
    yardimci olacaklardir

    onemli not: bunu bir kampus uygulamsi oldugunu varsayarak
    cevaplandirdim

    sumero